    From: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: clo/vat a ebay..
    Date: Sun, 25 May 2003 20:47:57 +0200

    Mikolaj Zawicki wrote:

    > nie do konca rozumiem o co tobie chodzi ale czy nie jest tak ze jak on
    > dostaje kase to wysyla Ci kase? jak nie dostanie $$$ to nie wysle towaru,
    > czy nie tak?

    hmm, ja rozumiem że chodzi o jakiś rodzaj escrow.
    z polski wysyła pieniądze via WU, przez co zagranicznik wie że pieniądze są,
    więc jest pewien wiarygodności tutejszego, ale nie może ich odebrać bo
    nie zgadza się nazwisko. wysyła więc towar, tutejszy ogląda towar, podoba mu
    się, więc idzie do WU i poprawia przelew, bo już kasy nie może odebrać.

    ja to tak rozumiem. (chociaż nie zmiena to faktu że to niekoniecznie musi
    mieć ręce i nogi, najlepiej "nieoficjalnie" zapytać się kogoś w WU)

    pozdrav

    maHo
    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl