  • Data: 2003-05-25 19:54:25
    Temat: Re: clo/vat a ebay..
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiec nie wiem co o tym myslec ,
    > napewno istnieje mozliwosc zastrzezenia w WU
    > zeby nie wydawali tych pieniedzy bez pokazania ID
    > ale mam wrazenie ze gosc mimo wielu pozytywnych komenatrzy
    > za bardzo kombinuje :(

    opowiem z czym ja sie spotkalem na ebay.
    aukcja nokia 8910i jeszcze dawno dawno zanim weszly na polski rynek,
    przystepna cena a wiec mysle ze ok wezme. gosc ma 158 SAMYCH POZYTYWOW. lecz
    co zauwazylem to ze mial obok logina okulary czyli zmienil niedawno imie na
    ebay. ale nic pisze a ten oczywiscie do polski ale tylko westerunion bo to
    nie usa itd. twierdzi ze jest ze stanow ale obecnie przebywa w hiszpani by
    otworzyc maly sklepik gsm. podaje adres i telefon do ambasady usa w hiszpani.
    mam przyslac kase via WU na wlasnie ten adres bo tam pracuje jakis kolega i
    wogole to on tam mieszka. numer nie dziala. ale adres faktycznie ambasada.
    daje mi 10 godzin na namysl bo tworzy liste odbiorcow i mu sie spieszy. nie
    chce escrow.com bo podobno da sie to oszukac itd. ta cala bajka to nie dla
    mnie i jego angielski go kompletnie zgubil (twierdzil ze jest amerykaninem)
    poniewaz tworzyl zdania typu: "do quickliest dicisions for telephone because
    is a hurry." ja potem troche sledzilem jego aukcje, po 3 dniach nick na ebay
    ponownie sie zmienil ale tym razem na adres aol.com wiec pisze a tu gosc
    odpowiada ze tak on handluje na ebay ale mial przez ostatnie dni klopoty z
    loginem. telefonami nie handluje tylko zabawkami. nigdy nie byl w hiszpani :)

    fajnie co? :)