  • Data: 2003-05-25 13:41:27
    Temat: Re: clo/vat a ebay..
    Od: c...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    wyslalem ten post na pl.biznes.banki
    ale moze tu mi ktos pomoze....

    -----------------------------------
    mam nastepujace pytanie
    dotyczace zaplaty western union , na jednej z aukcji
    ( ebay ) zaproponowano mi nastepujacy manewr ( jako ze
    nie bylem do konca pewien ,wiarygodnosci sprzedawcy.. )

    wysle pieniadze poprzez western union
    na adres sprzedajacego ,ale na imie i nazwisko
    jakiejs innej osoby ( np mojego brata )

    a kiedy towar dotrze do mnie ,zmienie poprzez
    western union imie i nazwisko odbiorcy
    i wtedy on bedzie mogl odebrac kase ???

    i w zwiazku z tym moje pytanie ,czy
    moze to zadzialac w ten sposob ????

    czy mam pewnosc ze western union nei odda mu kasy ,
    wlasnei z powodu ze na przekazie jest jego adres ???

    no i czy ewentualnie ,bede mogl cofnac kase spowrotem ?

    Pozdrawiam
    i prosze o szybka odpowiedz...