  • Data: 2005-05-29 22:26:18
    Temat: Re: ciaza a umowa na czas okreslony
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.K. wrote:

    > Za pierwszy ponad miesiąc chorobowego zapłaci żona, dalej ZUS.
    > Zdaje mi się że w następnym roku (2006) licznik się kasuje i znowu
    > zapłaci żona. Następnie zasiłek macierzyński i ewent. wychowawczy.
    > W czasie wychowawczego żona musi być przygotowana na to że
    > pracownica zechce przerwać urlop wychowawczy i należy ją przyjąć do
    > pracy. Zapłacić za urlopy, mimo że jest na wychowawczym.
    > Pracownica np. po miesiącu pracy może wystąpić o kontynuowanie
    > wychowawczego. Później znowu wrócić do pracy.
    > W międzyczasie może urodzić następne dziecko. Tak może ciągnąć się
> [...]
    :)
    wlasnie ciagniecia sie tego latami obawiam sie
    :)
    Pani ta pracowala u mnie przez okolo 4 lata
    do konca ubieglego roku miala stala umowe
    a od nowego roku raz do konca marca
    i teraz do konca czerwca
    :)
    z jednej strony chcialbym tej Pani pomoc
    ale nie chcialbym sie wladowac w jakis kanal
    :)
    Pani od jutra jest juz na chorobowym
    w tym roku wyczerpala juz u mnie 18 dni
    :)
    czy moge zamknac dzialanosc
    wyrejestrowac sie z ZUS a jednoczesnie miec te Pania na "stanie"
    gdyby chorobowe tej Pani sie przeciagnelo
    ?
    jaka odprawa przyslugiwalaby ewentualnie tej Pani
    byla formalnie zatrudniona jest na pol etatu
    na czas okreslony do konca czerwca
    wedlug najnizszej stawki tj 425zl
    :)))
    z pozdrowieniami i usmiechami