  • Data: 2009-11-24 19:11:43
    Temat: Re: brak sprzedaży
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 10:00, Ra <a...@a...com> wrote:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rozliczenie-VAT-nali
    czonego-gdy-nie-m...

    > Z arta wynika że można uzyskać zwrot vatu gdy nie ma sprzedaży. A co w
    > sytuacji gdy przez cały rok nie ma sprzedaży ? Przypuszczam że zwrot
    > trzeba zwrócić bo inaczej opłacało by się chyba etatowcom zakładać firmy
    > żeby  brać auta w leasing czy kupować sprzęt na firmę

    Z tego co mi wiadomo, to wcześniej było tak, że gdy podatnik nie
    wykonał czynności opodatkowanych, kwotę podatku naliczonego można było
    JEDYNIE przenieść do rozliczenia na następny okres rozliczeniowy.
    Teraz też tak oczywiście można, ale gdy złoży się wniosek o zwrot
    podatku VAT oraz wniosek o przyspieszenie terminu zwrotu podatku VAT
    to US zwraca kwotę podatku naliczonego w terminie 60 dni. Zachodzi
    tylko pytanie - czy jest to jedynie dobra wola US i może on odmówić
    zwrotu podatki, czy też US jest ZOBOWIĄZANY do zwrotu podatku VAT w
    terminie 60 dni?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat