eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak faktur › Re: brak faktur
  • Data: 2007-09-25 16:34:22
    Temat: Re: brak faktur
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 12:20:20 +0200, x napisał(a):

    > Zaczyna mnie to wkurzac bo płacę, a nie mam rachunków. Co w tej sytaucji
    > zrobić? mogę zerwać z nimi umowę? jak ma sie do takiej sytuacji prawo? to
    > jest nie fair bo szantażują mnie że wyłaczą telefony, a jednocześnie to ja
    > muszę prosić o podanie kwoty do zapłaty i nie mam faktur wiec 1000 zł leci w
    > kosmos... rozmawiałam z Orange tyle razy i nadal bez efektów, że nie wiem
    > już co robić...
    > Podpowiecie coś?

    A próbowałaś na www.orangeon-line.pl ?
    Masz tam możłiwość wydrukowania faktury (wiem, to nie oryginał), możesz
    również skorzystać z polecenia "Kontakt z Orange BOK", gdzie można napisać
    reklamację, zamówić duplikat faktury (faktur).

    Z doświadczenia, nie tylko swojego, wiem, że w ten sposób szybciej można
    coś załatwić, niż przez telefon, czy przez salon sprzedaży.

    I zwykle skuteczniej :)
    A jeszcze, jak im napiszesz, że być może zerwiesz z nimi umowę, to e-mail
    zwrotny przyjdzie w ciągu 24 godzin (autopsja)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1