  • Data: 2007-01-02 20:12:15
    Temat: Re: biznes bez wlasnej dzialalnosci gospodarczej?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wKF: kto wymyślił nazwę "trener" dla prowadzącego szkolenia? ;)

    czesc ;))
    Nie wiem kto wymyslil. ale sadze ze jest sensowna. Np. w pilce noznej
    trenerem jest ktos kto nie musi byc pilkarzem, ale musi umiec nauczyc, to
    samo przy skoczkach narciarskich i innych.
    _Teoretycznie_ szkolic przedstawicieli handlowych moze ktos kto sam nigdy
    nie sprzedawal, choc jak na moj gust bedzie to nieco sztuka dla sztuki...

    > Nie widzę... :(
    potwierdziles moje najgorsze przypuszczenia :(

    Pozdrowko!

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"