  • Data: 2004-01-16 12:41:13
    Temat: Re: bez upoważnienia ustawowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz napisał:

    > Chyba Mady musiala zdrowo naklac, bo jej postu mi "nie czyta"..

    Sie mi wyslał sam cytat i skasowalam a potem zmieniłam zdanie a potem
    zadzwonił telefon. ;-)

    > Mysle, zenalezy przez to rozumiec,
    > ze wbrew stnowisku MinFin-a za miesiac otrzymania faktury
    > uwaza sie miesiac jej otrzymania...

    Ale ten wyrok dotyczy rozporządzenia z roku 1999 które juz nie
    obowiązuje. Istotny jest więc tylko "historycznie" jakby ktos miał jakąs
    zadawniona sprawę z US w tej materii.
    Poza tym wyrok jest z 2002roku więc to takie odgrzewane kluchy.
    W tym nieszczęsnym rozporządzeniu było więcej takich baboli, np.
    bezprawne okreslenie innego momentu powstania obowiązku podatkowego dla
    usług i robót budowlanych. I tu tez był wyrok na niekorzyśc MF. A potem
    ten sam przepis wstawili o ustawy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk