    From: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: auto z kratką
    Date: Thu, 6 May 2010 09:41:04 +0200

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
    news:hrtmg8$9l4$1@news.vectranet.pl...

    > Zatem jak to w końcu jest? Jakie dokumenty muszę mieć w momencie kupna
    > auta a jakie mogę później "wyrobić"?
    > A co w przypadku kiedy auto ma homologację ale ma wyciągniętą kratkę i
    > jest zarejestrowane jako osobowe: można znów zarejestrować jako ciężarowe?

    Na dzien dzisiejszy auto musi mieć homologację producenta (stan prawny
    obowiązujący przed wejsciem do unii) czyli ma mieć kratkę. Lub musi przejsc
    dodatkowe badania na stacji diagnostycznej i spełniac wymagania opisane w
    ustawie w art. 86 ust 4 obowiązującej obecnie (auto osobowe z kratą raczej
    nie spełni wymagań)