  • Data: 2010-05-11 07:09:10
    Temat: Re: auto z kratką
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Wychodzi mi więc na to że żadne auto (nawet zarejestrowane jako
    > ciężarowe) mające 4-5 miejsc i kratkę a nie mające świadectwa
    > homologacji (czyli np. wyprodukowane przed 2001r.) nie będzie
    > spełniać wymagań pozwalających na odliczanie VAT z paliwa.
    > Oczywiście mam tu na myśli cały czas ciężarówki na bazie osobówek
    > czyli głównie kombi.
    >
    > Czy ktoś może mi potwierdzić albo zaprzeczyć?

    Mogę zaprzeczyć.
    Zgodnie z przepisami tak jest jak piszesz.
    Ale ponieważ te przepisy zostały skutecznie zaskarżone, to było oficjalne
    pismo MF w tej sprawie, że mamy przepisy jakie mamy, ale udajemy,
    że obowiązuje w tej materii stan prawny na ostatni dzień przed akcesją do
    UE.
    Pismo z 23 lutego 2009 - PT3/812/4/15//CZE/09/185