  • Data: 2004-02-09 22:10:27
    Temat: Re: auto w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Feb 2004, wis wrote:

    >+ jak bym sie znal to bym sie nie pytal,
    >+ co do zmian to ksiegowa mi powiedziala ze nastapily zmiany w tej materii np.
    >+ ze przy sprzedazy nie trzeba zaplacic podatku dochodowego tak jak to bylo w
    >+ ub. roku

    No, może "trochę zaokrągliłeś" to co powiedziała księgowa ;)
    Taki drobiazg że trzeba najpierw "wyjąć z ST" i 6 lat potrzymać
    "w uzytku osobistym" mianowicie :]
    Dokładniej to cały czas było "podobnie": mianowicie niby nie było
    wolno tak zrobić, ale trudno było udowodnić :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)