  • Data: 2004-02-09 13:13:37
    Temat: Re: auto w firmie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wis napisał:
    > jak bym sie znal to bym sie nie pytal,
    > co do zmian to ksiegowa mi powiedziala ze nastapily zmiany w tej materii np.
    > ze przy sprzedazy nie trzeba zaplacic podatku dochodowego tak jak to bylo w
    > ub. roku

    Jezeli mówimy ciągle o samochodzie bedącym środkiem trwałym to dalej
    jego sprzedaz jest przychodem z działalności. Dolicza się zysk ze
    sprzedazy do innych przychodów z działaności a więc i podatek płaci się
    taki jaki z działalności akurat wychodzi.
    Nic sie nie zmieniło.

    A jakie jeszcze zmiany masz na myśli (było "np." więc musi ich byc więcej)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl