  • Data: 2002-07-17 18:27:58
    Temat: Re: aukcje internetowe i komis
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:727a.000016bd.3d35a18a@newsgate.onet.pl...

    > Odpowiedź znajdziesz tutaj:
    > http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=2&TID=1306

    Bardzo dziekuje, wprawdzie ustalono tam, ze praktycznie nie da sie dzialac
    zgodnie z prawem, co mnie bardzo zmartwilo, ale przynajmniej wiem juz jak
    jest.

    Swoja droga zastanawiam sie czy lepiej jest zalozyc DG do takich aukcji i
    miec saldo minusowe czy tez ryzykowac potencjalna kare. Biorac pod uwage, ze
    student sprzedaje towary wartosci 5000zl, na fakture zwykle ma +22% VAT.
    Czyli "przeplaca" 1100zl+600zus. Na dzien dobry jest w tyl -1700zl w
    stosunku miesiecznym. A jaka moze byc kara od wykazania przychodu
    nieopodatkowanego 5000zl?

    pzdr