eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie faktury › Re: anulowanie faktury
  • Data: 2007-05-23 12:17:52
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 23 May 2007 11:32:12 +0200, gonia napisał(a):

    > Użytkownik Cavallino napisał:
    >
    >
    >> Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>> Natomiast my mamy do czynienia w opisanycm przypadku z usługą, której
    >>> nie można zwrócić. To pozycjonowanie następuje (?) (nastapiło, też
    >>> bardziej mi się podoba), jak to <oddać>, żeby nikt nie zarzucił, że
    >>> usługa nie została wykonana?
    >>
    >>
    >> Kiedy właśnie klient jak rozumiem reklamację składa dlatego, że usługa
    >> nie została wykonana/została wykonana źle.
    >
    > pomiędzy wykonaną źle a nie wykonaną jest pewna różnica o tej
    > niewykonanej nie ma nic w ustawie;>

    Podatek jest od wartości usługi, a usługa wykonana źle ma wartość zerową.
    Przynajmniej dla klienta.

    Tak, wiem, naciągane :)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1