eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: anulowanie fakt. za nieodebrany towar › Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
  • Data: 2007-07-09 13:34:05
    Temat: Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Zazwyczaj robi się to tak: Czerwony długopis, przekreślenie, napis dużymi
    >> literami "ANULOWANO", mniejszymi objaśnienie dlaczego ("Nieodebrany
    >> towar"), wpiąć kopię i oryginał do skoroszytu z fakturami dla ewentualnej
    >> kontroli.

    >nie latwiej i szybciej korekta na zero i krotka notatka lub koperta ze
    >zwrotem przypieta do korekty? (a i bilanse w programie Ci sie beda
    >zgadzaly?) :)

    A co chcesz skorygować? Przecież nie nastąpiło żadne zdazenie, do którego
    powinieneś wystawić fakturę, a tym bardziej ją korygować. Sam napisałeś, że
    do sprzedaży nie doszło. Twój potencjalny klient towaru nie odebrał.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1