eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: anulowanie fakt. za nieodebrany towar › Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
  • Data: 2007-07-09 12:09:18
    Temat: Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 9 Lip, 13:56, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Zazwyczaj robi się to tak: Czerwony długopis, przekreślenie, napis dużymi
    > literami "ANULOWANO", mniejszymi objaśnienie dlaczego ("Nieodebrany
    > towar"), wpiąć kopię i oryginał do skoroszytu z fakturami dla ewentualnej
    > kontroli.

    nie latwiej i szybciej korekta na zero i krotka notatka lub koperta ze
    zwrotem przypieta do korekty? (a i bilanse w programie Ci sie beda
    zgadzaly?) :)

    pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1