eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie fakt. za nieodebrany towarRe: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
  • Data: 2007-07-09 11:56:58
    Temat: Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 10:45:05 +0200, michalsiak napisał(a):

    > Moze ktos z Was podpowie bo mam taka sytuacje po raz pierwszy.
    > Wysłałem klientowi towar z pobraniem z faktura ktorego nie odebrał.
    > Przelezał tydzien na poczcie i wrócił.
    > Jak moge teraz anulowac te fakture ktora wystawiłem? Notatke zrobic jakas
    > wewnetrzna czy cos , pozostanie niewykorzystany numer w numeracji??

    Zazwyczaj robi się to tak: Czerwony długopis, przekreślenie, napis dużymi
    literami "ANULOWANO", mniejszymi objaśnienie dlaczego ("Nieodebrany
    towar"), wpiąć kopię i oryginał do skoroszytu z fakturami dla ewentualnej
    kontroli.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1