eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie fakt. za nieodebrany towar › anulowanie fakt. za nieodebrany towar
  • Data: 2007-07-09 08:45:05
    Temat: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Moze ktos z Was podpowie bo mam taka sytuacje po raz pierwszy.
    Wysłałem klientowi towar z pobraniem z faktura ktorego nie odebrał.
    Przelezał tydzien na poczcie i wrócił.
    Jak moge teraz anulowac te fakture ktora wystawiłem? Notatke zrobic jakas
    wewnetrzna czy cos , pozostanie niewykorzystany numer w numeracji??

    Pozdrawiam

    michalsiak

    --


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1