  • 1. Data: 2007-07-09 08:45:05
    Temat: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Moze ktos z Was podpowie bo mam taka sytuacje po raz pierwszy.
    Wysłałem klientowi towar z pobraniem z faktura ktorego nie odebrał.
    Przelezał tydzien na poczcie i wrócił.
    Jak moge teraz anulowac te fakture ktora wystawiłem? Notatke zrobic jakas
    wewnetrzna czy cos , pozostanie niewykorzystany numer w numeracji??

    Pozdrawiam

    michalsiak

  • 2. Data: 2007-07-09 11:56:58
    Temat: Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 10:45:05 +0200, michalsiak napisał(a):

> [...]
    > Jak moge teraz anulowac te fakture ktora wystawiłem? Notatke zrobic jakas
    > wewnetrzna czy cos , pozostanie niewykorzystany numer w numeracji??

    Zazwyczaj robi się to tak: Czerwony długopis, przekreślenie, napis dużymi
    literami "ANULOWANO", mniejszymi objaśnienie dlaczego ("Nieodebrany
    towar"), wpiąć kopię i oryginał do skoroszytu z fakturami dla ewentualnej
    kontroli.

  • 3. Data: 2007-07-10 06:30:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    jureq pisze:

> [...]
    > literami "ANULOWANO", mniejszymi objaśnienie dlaczego ("Nieodebrany
    > towar"), wpiąć kopię i oryginał do skoroszytu z fakturami dla ewentualnej

    Mi baba w skarbowce straszliwie sapala na widok anulowanych FV.
    Specjalnie sie tym nie przejalem.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-07-12 06:18:50
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mi baba w skarbowce straszliwie sapala na widok anulowanych FV.
    > Specjalnie sie tym nie przejalem.

    a moze przerobic dane na fakturze na kogos znajomego, dac do podpisania
    korekte i już?

    michalsiak

  • 5. Data: 2007-07-12 06:48:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    michalsiak pisze:
    > a moze przerobic dane na fakturze na kogos znajomego, dac do podpisania
    > korekte i już?

    Pozniej poprawialem fv na znajomego na jakies 10 zl i mu ja dawalem.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm