  • Data: 2006-09-15 10:43:01
    Temat: Re: amortyzacja samochodu
    Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ano właśnie wypada żebyś zainteresował się co to za bajka, czyli która
    > ustawa.

    inna bajką było zakwestionowanie ceny sprzedaży auta przez u.s.,
    który odwoływał się do cenników eurotaxu, które (wg mnie ) mają niewiele
    wspólnego
    z cenami rynkowymi (po sprowadzeniu masy aut zza granicy)

    > Jak samochód wart "rynkowo" 30 000 zł sprzedasz, to nikogo nie obchodzi
    > czy sprzedałeś za 1000 zł czy za 95 000 zł - podatek należy się od
    > kwoty 30 000 zł i już (tak, również jeśli kwota sprzedaży jest wyższa,
    > acz nie znam nikogo kto by testował taką transakcję :>).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ok. nie będziemy rozwijac wątku zagłębiając się w definicje słowa
    "cena rynkowa".
    wracając do pytania
    amortyzuje auto wg ceny zakupu, użytkuje,
    po upływie 6 miesięcy sprzedaje, kupujący płaci 2 % podatku od ceny
    rynkowej:-)
    a ja czy powinienem zapłacić 19% podatku dochodowego ?

    jeśli źle myśle, proszę mnie poprawić

    pozdrawiam

    "Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
    To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."