  • Data: 2002-05-22 11:28:00
    Temat: Re: akcyza - PILNE
    Od: "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    widzę że jesteś w temacie
    -chodzi mi o to że wraz z nowelizacją ustawy o VAT wyszło nowe
    rozporządzenie dot. akcyzy w którym zmienił się sposób rozliczania zapłaty
    za banderole, kiedyś w momencie płatnosci zaliczki pod akcyzowego potrącałeś
    to co zapłaciłeś za banderole. A teraz od zaliczki podatku akcyzowego
    potracasz tylko wartość naklejonych czyli wydanych do zużycia banderol, ale
    co w momencie gdy firma nie miała kasy i zaliczki nie zapłaciła w terminie
    25 dni od dnia sprzedaży-wtedy mam zaległość, czy wtedy można pomniejszyć ją
    o wartość banderol.
    Bo to już nie zaliczka tylko zaległość. A może rozliczyć to na koniec
    miesiąca zapłacone zaliczki i wartość zużytych banderol.