  • Data: 2002-05-23 06:44:40
    Temat: Re: akcyza - PILNE
    Od: "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za treść rozporządzenia, ale przepisów ci u mnie dostatek ale z
    niektórych niestety pewnych rzeczy nie da się wprost wyczytać, a wątpliwości
    mam stąd że w firmie mam oddział stałego nadzoru podatkowego czyli średnio
    4-5 osób stale będących w firmie a będących pracownikami US i zależy kogo
    się zapytasz taką dostaniesz odpowiedz i każdy mówi że to tylko jego opinia
    a US stwierdza że nie wie aby się dowiedzieć jaka jest praktyka w innych
    miastach gdzie są firmy tego typu, a gdy napisze do MF to oni piszą pismo
    które rozsyłają po firmach jaka jest przyjęta praktyka i dopiero udzielają
    odpowiedź. DZIĘKI za chęci