eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiakcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP › Re: akcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP
  • Data: 2003-09-09 22:23:24
    Temat: Re: akcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Sep 2003, radarus wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ posiadam laptopa...jednak z pewnych wzgledow nie chce go wprowadzac do EST.
    >+ Ale czy w zwiazku z tym zakup np. zewnetrznej nagrywarki moge wrzucic w
    >+ koszty?
    >+ ahhaa..oczywiscie prowadze KPiR

    Hm... nie wiem czy "w razie czego" nie zostanie ów laptop
    zaliczony do "nieujawnionych ŚT". Dawno temu (za operację
    gdzieś tak z 1998 r) był wyrok zaliczający sprzedaż
    takiego "nieujawnionego" do przychodu :(, ale od tego
    czasu linia orzecznicza pewnie się zmieniła - tylko
    nie wiem ile razy :(
    Pojęcie nieujawnionych środków trwałych jest w ustawie !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)