eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiakcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP › Re: akcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP
  • Data: 2003-09-10 20:46:31
    Temat: Re: akcesoria komp. nie wprowadzonego do EŚT - czy mozna w KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2003, Sławomir Stępniak wrote:
    [...]
    >+ Ja bym spisal umowe o przekazanie w uzytkowanie sam(ja) z sobą(DG) i gra.

    Wrrrr......
    Mam przekopywać KC i wyroki SN żeby znaleźć dlaczegóż to
    "umowa z samym sobą" jest z mocy prawa nieważna ?
    Nie chce mi się i już ;> !

    Takie "cóś" może się najwyżej nazywać "protokół" !
    Fakt, przeciwsskazań na "protokół" to nie widzę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, nie prawnik)