  • Data: 2007-07-12 14:31:38
    Temat: Re: adres sprzedawcy na fakturze VAT
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego?
    > Znaczy pytam o *przepis* :)

    > Przepis stanowi, że na f-rze ma być podany adres wystawcy.
    > Nie precyzuje jak - czy napisany odręcznie, niczym testament
    > zwykły, czy może być drukiem. Również nie określa czy może
    > być pieczątką.
    > No to pytam: dlaczego by NIE?

    Po dzisiejszej rozmowie z tępą panią z US jestem przekonany, że
    podobna tępa pani z US zapytałaby w tym miejscu "a czy jest
    przepis dopuszczający użycie pieczątki i drukowanego adresu
    jednocześnie?".

    Więcej o tępej pani z US napiszę na pręgierz, jak tylko zbiorę siły,
    bo na razie ręce mi opadły i nie chcą wrócić...

    P.