  • Data: 2007-07-13 08:18:04
    Temat: Re: adres sprzedawcy na fakturze VAT
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0707122150500.2928@athlon64...
    > On Thu, 12 Jul 2007, PiotrB. wrote:
    (...) że na pieczątce może być np. adres prowadzenia
    > DG (a na f-rze ma być *adres podatnika*, czyli m-ce zamieszkania
    > w przypadku osoby fizycznej).
    zaraz zaraz ale wystawiajac fakture i prowadzac jednoosobowa DG to ktory
    adres umieszczam? Bo wydaje mi sie ze siedziby tak? W moim przypadku
    siedziba to X a adres zamieszkania to Y. Tak wiec wydaje mi sie ze X
    powinienem wstawic.. zgadza sie?
    Anax