  • Data: 2007-07-13 09:41:57
    Temat: Re: adres podatnika (było: adres sprzedawcy na fakturze VAT)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 22:50:24 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Tak se myślę, że to chamskie wymagać podawania adresu domowego. Kolega
    > kiedyś prowadził serwis RTV w domu i ludzie potrafili przyłazić i o 22 w
    > nocy... Głównie dresy z radyjkami co przypadkiem wypadli z jakiegoś auta na
    > parkingu.... Więc tak se myślę, że prawo zmuszające przedsiębiorcę do
    > szastania swoim adresem jest mało miłe :( W końcu czemu przedsiębiorca nie
    > ma prawa do prywatności?

    Ależ jak najbardziej adres domowy jest potrzebny. Adres zamieszkania
    zmienia się wyraźnie rzadziej niż adres prowadzenia DG. I klient może
    potrzebować metody dotarcia do przedsiębiorcy, ktory przeniósł firme w
    nieznane żeby przykładowo wyegzekwować zobowiązania z tytułu niezgodności
    z umową lub gwarancji. Dodatkowo prawo wymaga aby składając pozwy przeciw
    pzredsiębiorcy podawać adres zamieszkania. Jeśli go nie będzie na
    fakturze, to jak go prosto można ustalić?