    From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Date: Thu, 28 Jun 2007 14:32:06 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0706281338520.2724@a64wrk...

    > Czekaj, piszesz o sobie czy o mvoicem, bo się trochę gubię? :)

    Pisze o wlasnym przykladzie.

    > A znać musiał nie tyle adresata, a odbierającego! - musi
    > wiedzieć, czy odbierający spełnia warunki z Prawa Pocztowego
    > (a jak osoby której daje pieniadze nie zna, to tym samym
    > powinien się upewnić co do jej tożsamości, np. oglądając
    > dowód).

    Powiedzmy, ze przypuszczalnie znal, ale raczej z widzenia i przynoszenia
    listow nie jakos bardziej, bo to mala miescinka, ale jesli dal kase ze
    zwrotu np. mamie adresata (a adrestatem byla tez i synowa, jako ze ze
    wspolnego rozliczenia) to nie wiem czy to takie ok jest. W koncu nikt nie
    wie w jakich relacjach zyje z dziecmi matka/ tesciowa, a jakby nam nic nie
    powiedziala tylko sobie kase wziela to co? Przez niedopatrzenia US trzebaby
    sie dopominac, a oni musieli by sie dopominac od tesciowej i tak w kolko.
    Chyba duzo latwiej byloby im dobrze sprawdzic w tych swoich bazach aktualny
    adres czy tez konto, tak jak to mialo wedlug zyczenia osoby rozliczajacej
    sie byc.

    Wracajac do tego co od poczatku chcialam przekazac, jest to przyklad na to
    iz maja u siebie burdel i nie mozna sie spodziewac po US dokladnosci.

    --
    pozdr,
    ewka