eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot nadplaty klientowiRe: Zwrot nadplaty klientowi
  • Data: 2007-02-12 08:37:41
    Temat: Re: Zwrot nadplaty klientowi
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 09:31:56 +0100, [www.goldap.info.pl] napisał(a):

    >> A może nic nie robić, tylko rozliczyć nadpłatę w kolejnym miesiącu?
    >> TPSA zwraca nadpłaty tylko gdy klient się upomni, ale "duży może
    >> więcej" - czy mała firma (s.c., KPiR, VAT) też tak może?
    >
    > Wg mnie to najlepsze rozwiazanie - zaliczyć na poczet przyszłych płatnosci,
    > chyba że klient zażyczy inaczej. Napewno nie jest to bezpodstawnym
    > wzbogaceniem, gdyż Ty tego nie przywłaszczasz. To są pieniądze ciągle
    > klienta.

    Moim zdaniem w momencie "zaliczenia na poczet przyszłych płatności" kwota
    ta staje się zaliczką na którą trzeba wystawić fakturę zaliczkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1