  • Data: 2007-02-16 08:55:23
    Temat: Re: Zwrot nadplaty klientowi
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MM napisał(a):
    > Oprócz podatku dochodowego chciałbym jeszcze wiedzieć, czy może to mieć
    > jakiś wpływ na VAT. Niby jest to coś w rodzaju (nieproszonej) zaliczki,
    > nie powinno być faktury zaliczkowej? Hmm, może sprawdzę doświadczalnie -
    > - zrobię 1 grosz nadpłaty do TPSA i zobaczę, czy coś przyjdzie ;).
    Nie przyjdzie, praktycznie wszyscy dostawcy usług z jakimi mam do
    czynienia wszelkie nadpłaty rozliczają na poczet kolejnych faktur. Jeśli
    zdarzy się że nadpłaty jest na tyle dużo że pokrywa jedną lub więcej
    kolejnych faktur przesyłają informację że tą jedna lub kolejne faktury
    nie muszę płacić.

    pozdr

    Radek