    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Date: Fri, 9 Apr 2010 16:22:36 +0200

    cyklista wrote:

    > Ty raz na jakiś czas i interesuje cię wtedy limit, ja cały czas i
    > korzystam ze specjalnego zwolnienia które ma określone warunki a jak
    > wypadam z tych warunków to limit mam już przekroczony daaawno temu i
    > muszę zakładać kasę

    Faktycznie ogarnąłem temat ze swojej pozycji.
    I rzeczywiście wpada się w kasę, ale jeśli sprzedawca jest pod limitem
    i broni się przed kasą tylko pilnując precyzyjnego opisu
    przy płatności, to przyznasz sam, że jest wyjątkowo nieroztropne.
    (liczne tu opisy na grupie klientów, którzy nie potrafią prawidłowo wypełnić
    polecenia przelewu,
    albo dokonują płatności z konta kolegi czy rodziny)

    > Ja jednak poczekam na inne wypowiedzi, osób bardziej znających ten
    > temat pod względem prawa i podatków.

    Być może zabierze glos ktoś bardziej zorientowany,
    ale nie sądzę, żeby miał inne zdanie w kwestii- czy to dozwolone czy nie.