  • Data: 2010-04-13 06:03:04
    Temat: Re: Zwolnienie z kasy fiskalnej a Alllegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Apr 2010, cyklista wrote:

> [...]

    OK, ok, ale ale mnie nie interesowało, że allegro twierdzi iż klient
    wpłacił. Mnie interesowało *powiązanie* konkretnej wpłaty *dla
    sprzedawcy* z zapłatą za konkretną transakcję.

    > Ta informacja wygląda tak:
    [...]
    > Kupujący zzzzzz zapłacił Ci za zakupy przez Płacę z Allegro.
    [...]
    > *************************
    > potem jest też informacja o wypłacie środków:
    [...]
    > Zestawienie transakcji składających się na wypłatę:
    > Od kogo Dla kogo Tytuł Kwota Data wpłaty Płatność
    > i tutaj lista wszystkich sprzedaży które ujęte są w tej wypłacie

    O, i IMO takie cóś mogłoby wypełniać warunek "za które zapłata w całoœci
    następuje za poœrednictwem poczty, banku [...] pod warunkiem że
    z ewidencji i dowodów dokumentujšcych transakcję jednoznacznie wynika,
    jakiej konkretnie dostawy zapłata dotyczyła".
    Oczywiście pewne jest użeranie się z US, że w warunku nie ma mowy
    iż to *pierwszy* człon operacji może być przez pocztę lub bank,
    a niekoniecznie ostatni :P

    Ale z równoległego opisu wynika, że otrzymanie "duplikatu" jest
    niemożliwe, co czyni operację praktycznie nieprzydatną (nawet jakby
    kto postanowił że powalczy z US).

    Thx.

    pzdr, Gotfryd