  • Data: 2006-10-26 08:28:48
    Temat: Re: Zwłoka w złożeniu deklaracji
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Martino" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ehpm9c$htb$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
    > Nie złożyłem na czas deklaracji, czyli vat-7 pójdzie dziś z jednodniową
    > zwłoką. Słyszałem, że aktualnie tolerancja zwłoki jest dwudniowa.

    Sugerujesz, że zagwarantowana ustawowo, czy jak?

    Czy to
    > prawda?

    Normą jest składanie deklaracji i płatność w obowiązującym terminie.

    > Jak w praktyce to jest realizowane, grzywna nałożona zostanie dopiero po
    > złożeniu 27. czy 28.?
    >
    > Na przyszłość może się przydać. :)

    Praktykę to sobie musisz sam przetestować. Każdy US może tutaj swoją
    politykę kształtować dowolnie dość. Albo sankcjonować każde, nawet
    jednodniowe spóźnienie, albo być wyrozumiałym w przypadku małego spóźnienia,
    szczególnie, gdy podatnik do tej pory był punktualny.
    Mnie chyba dwukrotnie zdarzyło się jednodniowe opóźnienie i jak dotychczas
    bez mandatu.

    > pzdr
    > M.

    Pozdr. Graszka.