eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie › Re: Zmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie
  • Data: 2011-06-17 15:31:03
    Temat: Re: Zmiany w wysokości wynagrodzenia w ramach umowy zlecenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6/17/2011 9:02 AM, Paweł Szostek wrote:
    > On 13 Cze, 20:57, witek<w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> On 6/13/2011 9:55 AM, Paweł Szostek wrote:
    >>
    >>> Czy jeżeli zleceniobiorca dostanie podwyżkę, to może to być
    >>> kontynuowane w ramach tej samej umowy zlecenie, czy też trzeba
    >>> podpisać nową?
    >>
    >>> Czy przedsiębiorcą powinien tą zmianę wynagrodzenia dla zleceniobiorcy
    >>> zgłosić jakoś do ZUS i US?
    >>> Zleceniobiorca był zgłaszany do ZUS na deklaracji ZUS ZUA w której nie
    >>> ma nic o wysokości wynagrodzenia, natomiast do US nie był w ogóle
    >>> zgłaszany, więc wynikałoby chyba z tego, że tej podwyżki też nie
    >>> trzeba zgłaszać ani do ZUS ani do US?
    >>
    >> możesz mi wytłumaczyć co to za twór "zleceniobiorca dostaje podwyżkę od
    >> zleceniodawcy".
    >
    > Chodzi o to, że do tej pory przedmiotem umowy zlecenie była pewna
    > usługa, a teraz będę dwie usługi i dlatego wynagrodzenie dla
    > zleceniobiorcy się zwiększy.

    to sie robi aneks do umowy lub podpisuje nową umowę i rozlicza tak jak
    sie rozlicza umowy zlecenie.
    Ty wystawiasz rachunek, oni płacą.

    > Tylko czy można to zrobić w ramach tej samej umowy zlecenia
    > (podpisując aneks do niej), czy też trzeba podpisać drugą, nową umowę
    > zlecenie?

    jak wyzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1