  • Data: 2005-02-15 18:06:50
    Temat: Re: Zmiana VAT na dostep do netu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Feb 2005, Budzik wrote:

    >+ Mam pytanie
    >+ Mój operator wlasnie poinformował mnie ze podwyzsza ceny w zwiazu z
    >+ wejsciem VAT.
    >+ czy to ma potwierdzenie w jego rozliczaniu?
    >+ Załozmy:
    >+ Przychód 10000
    >+ koszty 5000

    ...dziura...
    Otóż nie jest istotne ile wynosiły koszty jako takie
    ale ile wynosiły koszty oVATowane. Tylko od tych kosztów
    może odliczyć VAT - więc koszty w rodzaju pensji pracowników
    (czy zleceniobiorców "osobistych") trzeba policzyć tak samo
    jak dochód :) - do "policzenia współczynnika podwyżki ceny"
    rzecz jasna.
    Zarówno do swojego zysku (jak i ZUSu oraz pensji pracowników
    tudzież ZUSu) musi doliczyć 22% VAT - bo TEGO VATu nie
    odliczy... Dużo trzeba by wiedzieć :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)