  • Data: 2005-02-18 10:36:55
    Temat: Re: Zmiana VAT na dostep do netu
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 lut o godzinie 23:12, na pl.soc.prawo.podatki, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik fenRis f...@a...w.stopce.pl ...

    > :)
    > masz racje, ale dalej nie rozumiem skad wniosek ze osoba placaca 50 zł
    > miesiecznie jest 350 zł w plecy?

    12 x 189,00 = 2 268,00 /netto/
    12 x 41,58 = 498,96 /VAT/
    ==============================
    Razem: 2 766,96 /brutto/

    Teraz po dodaniu VATu odliczyć mogę tylko 760 - 'zwrot' = 144,40

    Zgadza się?

    Zgadza - więc dalej już prosto:

    wprowadzony VAT minus 'odzyskana ulga'

    498,96 - 144,40 = 354,56 PLN w 'plecy'

    Teraz wytłumaczone ?

    BTW:
    Maddy, uważaj z tego śmiechu na swoje kolki nerkowe :P

    --
    Herbi
    18-02-2005 11:36:22