  • Data: 2007-09-13 12:55:36
    Temat: Re: Zgłoszenie NIP-3 - zmiana numeru konta
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-09-2007 o 14:15:49 chester <c...@p...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Może ja jestem głupi, ale IMO to pani w okienku powinna mnie
    > wylegitymować i to powinno zagwarantować spokój.
    > Niedługo się przeprowadzam więc czeka mnie zabawa m.in. z US i
    > zakładaniem konta więc całkiem poważnie mnie temat zainteresował.

    Nie wiem czy zauważyłeś, że w tym kraju wszelka nieudolnośc biurokratów
    jest spychana na ludzi. Człowiek przeciez nie potrzebuje mieć NIP, REGON,
    PESEL
    nr dowodu, nr paszportu i 10 innych numerów, nie ptorzbeuje wypełniac tego
    całego szitu,
    nie potrzbeuje chodzić do 20 urzędów - a jest zmuszony.
    Nikt się nie butuje bo chyba po komunie chart ducha się w narodzie uchował