  • Data: 2003-10-09 09:16:05
    Temat: Re: Zawieszona dzialalnosc a VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Oct 2003, tkaczmar wrote:
    [...]
    >+ >>>osobą fizyczną zaprzestał wykonywania czynności podlegających
    >+ >>opodatkowaniu przez co najmniej 10 miesięcy, bez zawiadomienia właściwych
    >+ >>organów, na podstawie odrębnych przepisów, o zaprzestaniu wykonywania
    >+ >>działalności gospodarczej.
    >+
    >+ Rozumiem wiec, ze jesli wznowie dzilalnosc przed uplywem 10 miesiecy, czyli
    >+ w moim przypadku , jesli wznowie ja w pazdzierniku (zawieszenie nastapilo
    >+ z ostatnim dniem grudnia) to powyzszy przepis nie bedzie mial zastosowania?

    Chyba już wspominałem: IMHO najbezpieczniej byłoby mieć przychód
    oVATowany. I powiem że nie wiem :( - ale przychód przed końcem
    października chyba "zmieści" się w limicie czasu :)

    >+ Poza tym co to znaczy - "niezawiadomienia wlasciwych organow"? - ja
    >+ zawiadomilem US , czy wobec tego ten przepis nie ma zastosowania w moim
    >+ przypadku?

    Też nie wiem jakie "właściwe organy" powinny być intepretowane.
    Bo przepis stanowi o "zaprzestaniu działalności" - wyrejestro-
    wałeś się z UM ? (chyba te "odrębne przepisy" to właśnie PDG).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)