  • Data: 2003-10-09 06:52:21
    Temat: Re: Zawieszona dzialalnosc a VAT
    Od: "tkaczmar" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Leń !!

    Dziekuje za pomoc, to nie z powodu lenistwa, nie bardzo wiem gdzie tego
    szukac - bardzo mi pomogles. Jeszcze raz dziekuje :)

    Rozumiem wiec, ze jesli wznowie dzilalnosc przed uplywem 10 miesiecy, czyli
    w moim przypadku , jesli wznowie ja w pazdzierniku (zawieszenie nastapilo z
    ostatnim dniem grudnia) to powyzszy przepis nie bedzie mial zastosowania?

    Poza tym co to znaczy - "niezawiadomienia wlasciwych organow"? - ja
    zawiadomilem US , czy wobec tego ten przepis nie ma zastosowania w moim
    przypadku?

    pzdr
    tk