  • Data: 2003-04-27 10:50:20
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wyrejestrowania).
    > ZWPA -> 113 - oswiadczenie o zaprzestaniu prowadzenia pozarolniczej
    DG
    > ZWUA -> 140 - zaprzestanie prowadzenia DG
    > W kodach ZUSu nie ma nic o czasowym zaprzestaniu ale zaprzestanie
    > czasowe (zwane tez zawieszeniem) jest tez zaprzestaniem :)

    Ale zapomnieli przeczytać art 88d i 88e ustawy
    Prawo działalności
    gospodarczej i oczywiście żadnych
    organów ewidencyjnych nie powiadamiali.
    Więc rozumiem, że na deklaracjach ZWUA i ZWPA
    poświadczyli nieprawdę

    Tak naprawdę nie ma zaprzestania
    (nawet czasowego) bez powiadamiania
    organu rejestrującego DG.

    Jak to jeszcze ktoś mądry z ZUS przeczyta,
    to wiecie jaką sobie premię wypracuje :-)))