eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz? › Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
  • Data: 2004-03-08 13:21:54
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4dfd.00000217.404b8e2c@newsgate.onet.pl...

    > Co mam teraz zrobić z tą sierpniową amortyzacją? Czy jest jakaś szansa
    > wybronienia się przed tą karą nałożoną przez Urząd Skarbowy? (złożyłem za
    > późno deklarację, którą de facto wcale składać nie musiałem)

    Nie sądze tu już nic nie wykombinujesz kara cie nie minie, a co do
    amortyzacji to jeśli jeszcze nie złożyłeś deklaracji rocznej to jeszcze
    możesz doksięgować normalnie w grudniu i po kłopocie, a jeśli tego nie
    zrobiłeś to sie martw coby przy jakiejś kontroli ci nie przywalili za
    zaniżenie kosztów.

    Powodzenia