eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz? › Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
  • Data: 2004-03-08 14:04:20
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Strebor napisał:

    > możesz doksięgować normalnie w grudniu i po kłopocie, a jeśli tego nie
    > zrobiłeś to sie martw coby przy jakiejś kontroli ci nie przywalili za
    > zaniżenie kosztów.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Khem Khem. Że co? Za zaniżanie kosztów?
    A od kiedy to podatnik ma obowiązke uznawać koszty jak nie ma ochoty?
    Nawet przy materiałach i towarach ma obowiązek ewidencjonowania zakupu -
    dokonania wpisu do KPiR. Ale obowiązku odpisania w koszty nie ma.

    A inne koszty? Nie chce, nie uznaje.

    Kara za zbyt duzu podatek?
    Cudna na patyku, cuda... ;-)

    Maddy