eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz? › Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
  • Data: 2004-03-09 16:41:59
    Temat: Re: Zapomniałem wpisać raty amort. w sierpniu 2003 roku i co teraz?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz napisał:

    > A wg Pan z US ukrywanie kosztow sluzy oczywiscie ukryciu przychodu....

    O ile co do materiałów i towarów to mozna się zgodzić, bo ich
    ewidencjonowanie jest obowiązkowe, to nie widzę prawnej możliwości
    ukarania za niezaliczenie do kosztów innych wydatków.

    Podatnika ma zaledwie prawo do uznania czegos za koszt. Z prawa można
    korzystac lub nie.
    Pan z US może tego nie wiedzieć, oni róznych rzeczy nie wiedzą
    (poczynając od tego że istnieje cos takiego jak konstytucja) ale to nie
    zmienia faktu że może podatnikowi, za przeproszeniem , skoczyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl