eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZapłata z konta osoby trzeciej › Re: Zapłata z konta osoby trzeciej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Tue, 19 Oct 2010 09:27:14 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zapłata z konta osoby trzeciej
    References: <4cbc5a7c$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4cbc5a7c$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4cbd4855$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.135.167
    X-Trace: 1287473237 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20995 79.186.135.167:3021
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:226117
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 18-10-2010 16:32, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Znów mam problem z zapłatą za fakturę. Tak, znów ktoś mi zapłacił ;-)
    > Tym razem dostałem przelew od ... bliskiej koleżanki (no w każdym razie
    > nie żony) kontrahenta :-D Inne nazwisko, inny adres, no wszystko inne do
    > tego enigmatyczny tytuł przelewu sugerujący niby zapłatę za fakturę, ale
    > nawet bez numeru. Powiem szczerze, że te pieniądze na koncie nie
    > wyglądają źle, więc nie uśmiecha mi się ich odsyłanie i ponowne czekanie
    > na przelew z właściwego konta. Czy można więc zażądać jakiegoś
    > oświadczenia od w/w koleżanki, że dokonała zapłaty za fakturę wystawioną
    > określonemu panu i jest w pełni świadoma tego co zrobiła? Jeśli nie to
    > co z tym zrobić?

    Przede wszystkim wezwij do zapłaty klienta. W jego interesie jest, żeby
    udowodnić, że zapłacił.
    I nie czekaj, aż się "samo wyjaśni". Im szybciej tym lepiej.

    I nic na gębę! Wszystko na piśmie.
    Na gębę to się można na piwo umawiać.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1