  • Data: 2015-03-21 17:44:26
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-21 o 17:01, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Pacz mi na usta: To nie jest danina tylko ubezpieczenie.

    To bez znaczenia. Pacz na konkluzję.

    > Jak?
    >
    > Uważasz, że ubezpieczyciel nie musi wiedzieć za kogo jest ubezpieczenie
    > i na jakich warunkach? I jak ty za 40 lat pójdziesz na emeryturę, to się
    > ZUS dowie z kosmosu ile i kto za ciebie wpłacał? Albo jak trafisz do
    > szpitala, etc.

    Ale myślenie widzę sprawia Ci wiele trudności.
    Przecież napisałem, że jak zajdzie potrzeba to się dowie.
    Zapyta i zajrzy do dokumentacji u płatnika składek i się dowie.
    Podobnie jak trafisz do szpitala. Wydaje się nieprawdopodobne, ale
    bez tych informacji na bieżąco ZUS nie upadnie.