  • Data: 2011-08-12 21:53:02
    Temat: Re: Zakup w Amazon.co.uk a WNT
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.07.2011 09:02, Grzegorz wrote:
    > Strone z pdf'ami tej apteki studiowalem w maju. Pozostaje pytanie czy
    > Amazon jako unijny dostawca przemieszcza towary ze swojego państwa
    > członkowskiego do magazynu w Polsce tak jak to robi AstraZeneca UK
    > Limited, ale podany NIP PL chyba jest wskazówką dla nas, że właśnie tak
    > robią. Pozostaje Amazon przekonać, żeby zaraz po wyklikaniu zamówienia
    > przyjęli zamówienie na fakturę O% - bo na zasadzie chargeback'ow,
    > korygowania faktur to mi się nie uśmiecha z nimi współpracować :)

    Ale ja mam VAT angielski na fakturze! Wyraźnie naliczyli go w funtach,
    a przecież gdyby wystawiali polską fakturę to VAT musiałby być w PLN-ach.
    Chyba sobie nie strzelają w stopę?

    Z drugiej strony właśnie spróbowałem znaleźć stawki VAT w UK i chyba nie
    mają tam stawki 5%, więc może jednak to polska stawka hmm.

    Z trzeciej strony gdyby to była dostawa krajowa to nie zrobili by mi
    refunda, bo te 5% byłoby prawidłowe.

    Tomek