  • Data: 2011-08-13 11:03:16
    Temat: Re: Zakup w Amazon.co.uk a WNT
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.08.2011 23:53, tomek wrote:

    > Ale ja mam VAT angielski na fakturze! Wyraźnie naliczyli go w funtach,
    > a przecież gdyby wystawiali polską fakturę to VAT musiałby być w PLN-ach.
    > Chyba sobie nie strzelają w stopę?
    >
    > Z drugiej strony właśnie spróbowałem znaleźć stawki VAT w UK i chyba nie
    > mają tam stawki 5%, więc może jednak to polska stawka hmm.

    Ok, jednak mają 5%, ale nie na moje zakupy na które jest 0% (i nie
    chodzi o WDT, tylko o krajową stawkę obniżoną).

    Czyli wygląda na to że naliczyli mi polski VAT, ale jego kwotę wpisali w
    funtach, a do tego zrobili im refund tegoż VATu tak jakby nagle WDT się
    pojawiło gdy dostarczyłem im papiery firmowe ?

    Wymiękam, z paru złotych VATu robi się niezły galimatias i jeszcze jakiś
    mandat karnoskarbowy na horyzoncie majaczy :-)

    Tomek