  • Data: 2015-06-26 21:20:43
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-26, <3...@8...210932.invalid> (Tom N) <3...@8...210932.invalid>
    wrote:
    > Wojciech Bancer w

    > Wiesz, możemy sie sjp przerzucać do woli:
    ><http://sjp.pwn.pl/sjp/przedsiebiorstwo;2509991.htm
    l>

    > przedsiębiorstwo <<samodzielna jednostka gospodarcza obejmująca jeden zakład
    > produkcyjny lub większą ich liczbę>>
    > to czego teraz szukamy w sjp? zakładu produkcyjnego? ;P

    A co jest złego w definicji przedsiębiorstwa?
    Nie pasuje jakoś do osób fizycznych prow. 1-os DG czy co?
    Nie jest to samodzielna jednostka gospodarcza?
    Bo nie rozumiem po co ten wtręt.

    > Wiesz nie bardzo łapię co chciałeś napisać, że niby osoba fizycznych
    > prowadząca działalność gosp. nie jest firmą, czy może coś innego?

    To że robisz wydruk fragmentu rejestru i próbujesz na nim cokolwiek
    udowodnić, bez zrozumienia co wypisujesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl