  • Data: 2015-06-27 10:24:03
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: <5...@...102403.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    > Nie widzę. Przycinam bo tak nakazuje netykieta.

    To może najpierw przeczytaj, zanim wytniesz.

    > Tym, że CEIDG jest *ewidencją działalności gospodarczej* (jak nazwa wskazuje),
    > który *nie rejestruje* urzędów, a baza REGON jest bazą prowadzoną do celów
    > statystycznych.

    No to teraz pojechałeś po bandzie:
    Po pierwsze nie baza REGON tylko "Krajowy rejestr urzędowy podmiotów
    gospodarki narodowej".
    Po drugie "3. Zbierane i gromadzone w krajowych rejestrach urzędowych
    informacje nie są danymi statystycznymi w rozumieniu ustawy"

    I znowu wyciąłeś:
    "Dalej obowiązuje KC i firmą jest Przemysław Śmiejek, co nie wyklucza, że
    firma (tą samą bo ma ten sam NIP) jest również b7.pl Przemysław Adam
    Śmiejek"
    Czyżby z braku argumentów udajesz ze nie ma tematu, czy sie zgadzasz cicho z
    powyższym.

    --
    'Tom N'