  • Data: 2003-11-14 17:03:49
    Temat: Re: Zakup na allegro w koszty...
    Od: emssik <n...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W artykule <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl> Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Acha.
    > A rozliczasz się kasowo, że dowód zapłaty cię w ogóle interesuje?

    Nie, memoriałowo, a o dowodzie wpłaty myślałem w tym jednym konkretnym
    przypadku.

    [ciach]
    > ...i przeczytaj par. 12 oraz 13.
    > A później pokaż palcem jaki to dowód księgowy, my się będziemy
    > czepiać :)

    Fakt, dawno nie zaglądałem, ale cynizm był niepotrzebny. W zasadzie,
    wszystko było by zgodnie z ustawą, są daty, informacje dotyczące
    rodzaju transakcji, kwoty, brakuje TYLKO podpisów... :)

    [ciach]

    Mój błąd, założyłem iż jeśli poprzednie wypowiedzi (w archiwum) dotyczyły środków
    trwałych, oznacza to jednocześnie automatycznie przeniesienie na
    ewidencję wyposażenia. Nie byłem tego jednak pewny i stąd moje pytanie
    na grupie.

    > Ja bym poprosił o podanie podstawy prawnej do zaliczania osobistej
    > własności podatnika 'jako wyposażenia' w KUP. Jak dotąd wszyscy
    > (z Orką, Maddy, Karolem [pisać resztę grupy]) jednolicie zeznawali
    > że nie znają (albo siedzieli cicho), no to byłoby ciekawie wiedzieć ;)
    > Prawdą jest, że wyposażenie *jest* ŚT - ale z p. widzenia księgowego
    > jest wyłączone z traktowania "jak ŚT", więc...
    > Dlaczego nie do ŚT ?

    Znaczy się wszystko bez zmian, tak jak pisałem, tyle tylko, że komputera
    nie wpisuje do Ewidencji Wyposażenia, tylko do Ewidencji ŚT, a w koszty
    wrzucam przy pomocy jednorazowej amortyzacji, teraz OK?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emssik.net.pl / www.daniel.emssik.net.pl
    najczęstsza komenda przy pracy z Kyliksem? # pkill -9 delphi :(